Brak produktów
Regulamin sklepu OSCOR
Właścicielem sklepu jest:
Robert Zaorski
Jedności 68
Zielona Góra 65-001
NIP: 9261568164
Regon: 080407400
Wpis do EDG nr ewid. 44499
e-mail: biuro@oscor.pl
internet: www.oscor.pl
I. Postanowienia ogólne
1. Niniejszy Regulamin określa zasady zawierania pomiędzy Sprzedawcą a Klientem umowy sprzedaży Towaru, przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość oraz korzystania przez Klienta ze Sklepu, dostępnego pod adresem internetowym http://www.oscor.pl
2. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 9 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.). Regulamin skierowany jest do wszystkich Klientów Sklepu. Klient zobowiązany jest do przestrzegania wszystkich postanowień Regulaminu. Sprzedaż odbywa się na podstawie wersji niniejszego Regulaminu, obowiązującej w momencie złożenia zamówienia.
3. Wszystkie informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu, odnoszące się do produktów (łącznie z cenami), nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia umowy określone w art.71 Kodeksu Cywilnego.
II. Przyjmowanie i realizacja zamówień
1. Warunkiem korzystania z usług Sklepu jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja. Składając zamówienie Klient akceptuje treść Regulaminu.
2. Zamówienia od Klientów są przyjmowane przez http://www.oscor.pl oraz e-mailowo na adres biuro@oscor.pl 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Klient po złożeniu zamówienia dostaje potwierdzenie złożonego zamówienia za pośrednictwem korespondencji e-mailem.
3. Po otrzymaniu przez Klienta potwierdzenia przyjęcia oferty, rozpoczyna się proces realizacji zamówienia przez Sprzedawcę, przy czym:
a. w przypadku złożenia zamówienia płatnego przy odbiorze - rozpoczyna się maksymalnie następnego dnia roboczego po jego potwierdzeniu przez Sprzedawcę,
b. w przypadku złożenia zamówienia płatnego przelewem tradycyjnym - rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym Sklepu za złożone zamówienie.
4. Zamówienia złożone w Sklepie są realizowane w godzinach pracy Sklepu (w dni robocze, od poniedziałku do piątku do godziny 14.
5. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon VAT. Na życzenie Klienta wystawiamy faktury VAT.
6. Dostępnymi środkami porozumiewania się Klienta ze Sklepem są:
a. Telefon – 517 144 834
b. E-mail – biuro@oscor.pl
c. Adres korespondencyjny – OSCOR Robert Zaorski, ul. Jedności 68, 65-001 Zielona Góra
7. Podana w zamówieniu cena nie obejmuje kosztów wysyłki, które mogą dodatkowo zwiększyć wartość zamówienia.
8. Jeżeli Konsument zobowiązany będzie do płatności wykraczającej poza uzgodnioną cenę, która obejmowała będzie elementy określone w ust. 7 powyżej, Sklep poinformuje Konsumenta o tym fakcie. Obciążenie Konsumenta dodatkowymi kosztami nastąpi wyłącznie po uzyskaniu wyraźnej zgody Konsumenta.
III. Koszty dostawy i czas realizacji zamówienia
1. Realizacja wysyłki zamówienia w Sklepie odbywa się pośrednictwem kuriera UPS lub też Poczty Polskiej.
2. Klient dokonujący zakupu na odległość, który życzy sobie dostawę towaru za pośrednictwem Kuriera lub Poczty Polskiej po złożeniu oferty proszony jest o niezwłoczne przesłanie na adres e-mail:
- dane do wysyłki,
- wybór płatności (pobranie lub przelew),
- wybór kuriera lub Urzędu Pocztowego
koszt dostawy:
a) za pobraniem 35 zł
b) przedpłata na konto 25
3. Zamówienia składane w Sklepie są realizowane wyłącznie w dni robocze. Zamówienia składane w soboty, niedziele i święta są realizowane pierwszego kolejnego dnia roboczego.
4. Przesyłka dostarczona jest do klienta zgodnie z terminem podanym w sklepie przy każdym produkcie (jeżeli produkt nie ma podanego terminu wysyłki czas wysyłki jest określany na maksymalnie 3 dni). Jest to orientacyjny czas wysyłki i dotyczy on zamówień z opcją płatności przy odbiorze lub szybkich płatności elektronicznych. Przy innych formach płatności, w tym płatności przelewem czy kartami kredytowymi do podanego czasu należy dodać czas zaksięgowania środków na rachunku bankowym sklepu (w zależności od banku i sposobu płatności).
5. Koszty przesyłki pokrywa kupujący. Wysokość kosztów uzależniona jest od zakupionego towaru, rodzaju wybranego sposobu transportu zakupionych towarów oraz wybranego sposobu płatności. Klient może zapoznać się z cennikiem kosztów dostawy na stronie koszyka sklepu - po dodaniu wybranych towarów do koszyka. Na podanej stronie sklep wyświetli dostępne formy i koszty wysyłek dla towarów znajdujących się w koszyku klienta.
IV. Formy płatności
1. W ramach funkcjonowania Sklepu możliwe są następujące sposoby płatności:
- za pobraniem
- przy odbiorze przesyłki
- przelewem na rachunek bankowy Robert Zaorski, Jedności 68, 65-001 Zielona Góra nr konta 65 1050 1911 1000 0090 9229 8448 ING Bank Śląski
2. Klient, który wybrał opcję płatności przelewem, jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za złożone zamówienie w terminie do 10 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. W przeciwnym wypadku oferta Sprzedawcy nie jest wiążąca i zamówienie zostaje usunięte z systemu. W tytule płatności wystarczy podać tylko numer składanego zamówienia. Istnieje możliwość przedłużenia terminu zapłaty przy uprzednim poinformowaniu o tym fakcie obsługi Sklepu.
V. Reklamacja
1. W sytuacji stwierdzenia przez Klienta wady lub uszkodzenia zakupionego towaru o którym nie było mowy w opisie produktu zamieszczonym na stronie sklepu, Klient powinien skontaktować się ze sprzedawcą drogą telefoniczną lub e-mailową w celu ustalenia sposobu dalszego postępowania.
2. Reklamacje muszą zawierać niezbędne do jej rozpatrzenia dane takie jak imię i nazwisko zamawiającego oraz opis przedmiotu reklamacji.
3. Do odsyłanego z powodu reklamacji towaru należy dołączyć wydrukowany i wypełniony formularz reklamacji załączony w dolnej części regulaminu.
4. Jeżeli otrzymany przez Klienta towar posiada wady lub uszkodzenia powstałe podczas transportu, może on zostać odesłany przez Klienta na adres sklepu.
5. Klient ponosi koszty wysyłki reklamowanego lub zwracanego produktu. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, koszt odesłania towaru ponosi sprzedawca.
6. W przypadku uznania reklamacji sklep dokonuje naprawy lub wymiany uszkodzonego produktu na nowy, a gdy ten sposób załatwienia reklamacji nie jest możliwy dokonuje zwrotu zapłaconej przez Klienta kwoty. Podstawą otrzymania zwrotu pieniędzy jest odesłanie do sprzedawcy oryginału faktury, podpisanej korekty faktury sprzedaży lub paragonu.
7. W przypadku stwierdzenia wady, kupujący może dodatkowo złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie.
8. Wada prawna Towaru zachodzi wówczas, gdy Towar stanowi własność osoby trzeciej albo jest obciążony prawem osoby trzeciej, gdy ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzeniu wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.
9. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
10. Sprzedawca zobowiązuje się ustosunkować do reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
11. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy Sprzedawca zobowiązuje się dokonać zwrotu płatności w terminie 14 dni od dnia otrzymania odstąpienia od umowy, z zastrzeżeniem, że zwrot płatności nie nastąpi do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania.
VI. Prawo odstąpienia od umowy
1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży towarów zakupionych w Sklepie bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14, licząc od dnia wydania towaru (tj. od dnia odebrania towaru przez Konsumenta) pod warunkiem zachowania zasad zwrotu opisanych w zapisach ustawy o towarach zakupionych na odległość. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia na piśmie ( nie przyjmujemy odstąpienia mailowego ) przed jego upływem.
2. Zwracany produkt nie może nosić śladów używania i musi być odesłany w całości włącznie z opakowaniem naruszonym jedynie w stopniu umożliwiającym swobodne obejrzenie towaru, kompletem akcesoriów (jeśli dotyczy), dokumentacją i dowodem zakupu. Klient ponosi odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie przesyłki i oryginalnego opakowania podczas transportu. (podstawa prawna: art. 7 ust.1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzona przez produkt niebezpieczny).
3. Z uprawnień do zwrotu i odstąpienia od umowy zawieranej na odległość nie mogą korzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą prosząc dodatkowo o wystawienie faktury VAT na firmę. Niezależnie od nabywcy z prawa do zwrotu wyłączone są także produkty takie jak: produkty higieniczne (np. zestawy egzaminacyjne ze słuchawką umieszczaną w kanale usznym), cyfrowe dane audio-wizualne, oprogramowanie oraz treści cyfrowe (jeżeli zostały przekazane bezpośrednio drogą cyfrową, np. mailem lub w wypadku tradycyjnej wysyłki zostało otwarte ich opakowanie w stopniu umożliwiającym ich skopiowanie lub poznanie numeru seryjnego indywidualnej licencji), oraz produkty wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub jego zindywidualizowanych potrzeb a także urządzenia, które po dostarczeniu, ze względu na ich charakter, trwale połączysz z innymi rzeczami- kamery Wi-Fi oraz lokalizatory GPS wyposażone w platformę.
4. Zgodnie z zasadami prawa ze zwrotu na zasadach rękojmi nie mogą także korzystać konsumenci, którzy wiedzieli o wadzie przed zakupem. Informujemy o tym, że usługi P2P dla kamer IP (działanie na zewnątrz sieci) oraz darmowe platformy GPS, z uwagi na swoją nieodpłatną formę dystrybucji mogą zaprzestać działania w trakcie używania sprzętu. Usługi te nie stanowią części umowy kupna urządzenia. Reklamacja braku tych usług może być więc odrzucona.
5. Konsument może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do niniejszego regulaminu.
6. Sprzedawca w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostarczenia Towaru do kwoty równowartości najtańszej dostępnej dla danego produktu formy wysyłki.
VII. Ochrona danych osobowych/ Polityka prywatności
VII. Ochrona danych osobowych/ Polityka prywatności
POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WWW.OSCOR.PL - niniejsza polityka prywatności zawiera zmiany wprowadzone rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
Obowiązuje od dnia 25.05.2018 r.
1. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH I DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA
1. Administratorem danych osobowych użytkowników serwisu www.oscor.pl jest firma OSCOR Robert Zaorski, z siedzibą w Zielonej Górze przy ul. Jedności 68, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP: 9261568164, REGON: 080407400, z głównym miejscem wykonywania działalności w Zielonej Górze, ul. Jedności 68, 65-001 Zielona Góra, zwana dalej "OSCOR" lub „Administrator".
2. Użytkownik ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, kontaktując się z OSCOR następującymi sposobami:
- pod adresem e-mail: biuro@OSCOR.PL
- telefonicznie pod numerem: 517144834
- pisemnie pod adresem: OSCOR Robert Zaorski ul. Jedności 68, 65-001 Zielona Góra;
Osoby niepełnoletnie lub mające ograniczoną zdolność do czynności prawnych mogą wprowadzać dane osobowe (oraz korzystać z serwisu OSCOR.pl) wyłącznie wtedy, gdy osiągnęły wiek umożliwiający im samodzielne wyrażanie zgody na przetwarzanie ich danych osobowych.
2. INFORMACJA O ZAKRESIE POZYSKIWANYCH DANYCH OSOBOWYCH
1. OSCOR pozyskuje dobrowolnie następujące dane:
- imię i nazwisko oraz nazwa (firma) podmiotu;
- adres e-mail
- adres: ulica, numer domu, kod pocztowy, miejscowość, gmina, województwo, kraj
- login i numer IP komputera
- numer telefonu
- w przypadku przedsiębiorców: nazwę przedsiębiorcy, numery NIP i REGON, ewentualnie numer KRS
- po wyrażeniu zgody - dane dostarczane przez pliki cookies (patrz poniżej pkt 3)
- w przypadku użytkowników, którzy zarejestrowali się za pomocą serwisów społecznościowych lub zintegrowali swoje konto z serwisami społecznościowymi – imię i nazwisko użytkownika w tych serwisach społecznościowych, płeć, zdjęcie użytkownika, sieć znajomych
- pozyskiwane z innych źródeł dane informujące o stronie internetowej, która przekierowała Użytkownika na stronę oscor.pl
3. CELE PRZETWARZANIA DANYCH I PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA
1. Dane osobowe przetwarzane są przez OSCOR gdy jest to niezbędne do zawarcia i wykonania umowy/umów zawieranych pomiędzy osobą, której dane dotyczą, a OSCOR lub podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy tj.
a) umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną, pełnego korzystania z serwisu OSCOR, dokonywania transakcji zakupu/sprzedaży i płatności za towary oferowane w sklepie internetowym OSCOR.pl.
b) zakładania i zarządzania kontem lub kontami użytkownika, oraz zapewnienia obsługi konta i rozwiązywania problemów technicznych;
c) obsługi zgłoszeń, które użytkownik kieruje do OSCOR (np. przez formularz kontaktowy);
d) kontaktowania się w celach związanych ze świadczeniem usług i realizacją umowy.
podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (dalej zwane „RODO”) - przetwarzanie danych osobowych w tym celu następuje w oparciu o zaakceptowany przez użytkownika regulamin, przetwarzanie danych w tym zakresie jest niezbędne do wykonania umowy lub podjęcia działań na żądanie tej osoby. Dane powyższe OSCOR będzie przetwarzać do czasu realizowania umowy, a także przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń.
2. Dane osobowe są przetwarzane przez OSCOR również dla celów podatkowych i rachunkowych.
podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3. Dane osobowe są przetwarzane przez OSCORo w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów OSCOR. Dane w tym celu będziemy przetwarzać dopóki użytkownik nie zgłosi sprzeciwu o którym mowa w pkt. 4 ust 7 lit. d. Wykorzystujemy ww. dane w celach:
a) marketingu bezpośredniego produktów lub usług, w tym prowadzenie analiz, obejmujących profilowanie (tj. korzystanie z danych osobowych do tworzenia profilu dopasowanego pod kątem produktów lub usług którymi użytkownik może być zainteresowany);
b) kontaktowania się z użytkownikiem, po uprzednim wyrażeniu na to zgody, poprzez dostępne kanały komunikacji, w szczególności poprzez e-mail lub telefon;
c) obsługi reklamacji, obsługi zgłoszonych problemów technicznych, obsługi zwrotu towarów w przypadku, gdy użytkownik złoży reklamację lub prześle zgłoszenie reklamacyjne lub oświadczenie o odstąpieniu od umowy;
d) wysyłki informacji handlowych drogą elektroniczną – przetwarzanie danych osobowych następuje w oparciu o dobrowolną zgodę wyrażoną przez użytkownika. Dane te Germano będzie przetwarzać do czasu cofnięcia zgody przez użytkownika. Zgodę można odwołać w każdej chwili, a nadto użytkownikowi przysługuje prawo wniesienia pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania jego danych osobowych ze względu na jego szczególną sytuację lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych;
e) badania satysfakcji ze współpracy z nami lub naszymi partnerami oraz satysfakcji z produktów lub usług;
e) ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanymi z zawartą umową/umowami lub z przetwarzaniem danych osobowych;
f) zapewnienia obsługi usług płatniczych
g) prowadzenia analiz statystycznych
podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO
4. UPRAWNIENIA UŻYTKOWNIKA I SPOSÓB ZBIERANIA DANYCH.
1. Każda osoba fizyczna ma prawo do pozyskania informacji, czy i jakie jej dane są przetwarzane przez Administratora, jak również ma prawo dostępu do swoich danych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Nadto osoba ta ma prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, prawo do przenoszenia danych oraz cofnięcia udzielonej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody wywołuje efekt od momentu otrzymania przez Administratora oświadczenia o cofnięciu zgody.
2. Każda osoba fizyczna ma prawo żądać niezwłocznego usunięcia swoich danych osobowych w przypadku, gdy:
a) jego dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane przez OSCOR lub w inny sposób przetwarzane;
b) zgoda, na której opiera się przetwarzanie została cofnięta i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania;
c) wniesie sprzeciw, o którym mowa w pkt. 7 i nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania lub gdy jego dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem.
3. Każda osoba fizyczna może żądać ograniczenia przetwarzania jego danych osobowych, jeżeli według niej, jej dane osobowe są niekompletne lub nieprawidłowe. Wówczas do czasu rozpatrzenia żądania sprostowania danych OSCOR nie będzie przetwarzać tych danych.
4. Każda osoba fizyczna ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uzna, że doszło do naruszenia jej praw związanych z ochroną danych osobowych.
5. Każda osoba fizyczna ma prawo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania przez OSCOR danych w ramach realizacji prawnie uzasadnionego interesu. W takim przypadku OSCOR zaprzestanie przetwarzania, o ile nie będzie innych podstaw do przetwarzania tych danych.
6. Każda osoba fizyczna, na żądanie, może otrzymać w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego i interoperacyjnym formacie swoje dane osobowe, które zostały podane OSCOR, ma również prawo żądać, aby OSCOR przesłał te dane innemu administratorowi, jeżeli:
a) przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody tej osoby lub na podstawie umowy;
b) przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany.
7. Każda osoba fizyczna może żądać ograniczenia przetwarzania swoich danych w przypadku, gdy:
a) kwestionuje prawidłowość danych osobowych – wówczas na okres pozwalający zweryfikować prawidłowość tych danych OSCOR zaprzestanie ich przetwarzania;
b) przetwarzanie jest niezgodne z prawem, lecz użytkownik sprzeciwia się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania;
c) OSCOR nie będzie już potrzebować tych danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne użytkownikowi, do ustalenia, dochodzenia lub obrony swoich roszczeń;
d) Użytkownik wniósł sprzeciw wobec przetwarzania – wówczas OSCOR zaprzestanie przetwarzania do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy uprawniały OSCOR do ich przetwarzania i są nadrzędne wobec podstaw wniesionego sprzeciwu.
8. Dane osobowe Użytkowników gromadzone są za pośrednictwem strony internetowej OSCOR.pl, za pomocą poczty elektronicznej, formularza kontaktowego oraz kontaktów telefonicznych. OSCOR może przetwarzać dane osobowe w celach marketingu bezpośredniego na podstawie swojego prawnie uzasadnionego interesu, jakim jest marketing usług własnych i wyłącznie po uzyskaniu zgody od osoby, której dane dotyczą. Zgodę tę można odwołać w każdej chwili, a nadto użytkownikowi przysługuje prawo wniesienia pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania jego danych osobowych ze względu na jego szczególną sytuację lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych.
5. KOMU PRZEKAZUJEMY UZYSKANE DANE OSOBOWE ?
1. Dane osobowe użytkowników Administrator przekazuje innym podmiotom tylko w celu realizacji ww. usług lub wykonania umowy sprzedaży lub dostawy towarów oraz w przypadku innych uzasadnionych prawnie celów OSCOR, każdorazowo za zgodą danej osoby. Podmiotami, którym OSCOR przekazuje dane są:
a) operatorzy płatności elektronicznych (PayU, Paypal, Blue Media S.A);
b) firmy kurierskie (np. UPS, DPD, Inpost, DHL), pośrednicy kurierscy, operatorzy pocztowi - odpowiedzialni za dostarczenie zamówionych produktów lub dokumentów z nimi związanych, dostarczanie produktów w przypadku obsługi zwrotów, reklamacji;
c) podmioty świadczące usługi informatyczne i nowych technologii;
d) podmioty prowadzące obsługę rachunkowo-księgową na rzecz administratora;
e) podmioty świadczące usługi marketingowe, komunikacyjne, analityczne;
f) podmioty świadczące usługi prawne i windykacyjne;
g) podmioty upoważnione na podstawie obowiązujących przepisów prawa (zwłaszcza sądy i organy państwowe).
2. Podanie danych osobowych przez użytkowników jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji umowy zawartej pomiędzy użytkownikiem a OSCOR oraz do prawidłowego wykonania usług związanych z realizacją umowy przez partnerów Nexus, oraz do nawiązania ewentualnego kontaktu przez OSCOR daną osobą fizyczną.
3. OSCOR przetwarza dane osobowe zgodnie z wymogami bezpieczeństwa przewidzianymi przez obowiązujące przepisy prawa. OSCOR stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzania danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych w celu zabezpieczenia ich przed udostępnieniem osobom nieuprawnionym, przetwarzaniem z naruszeniem przepisów prawa, zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.
4. OSCOR przetwarza również anonimowe dane eksploatacyjne związane z korzystaniem z serwisu OSCOR.pl (adres IP, domena) do generowania statystyk pomocnych w administrowaniu Serwisu (takich jak np. dane pozyskiwane za pomocą usługi Google Analytics). Dane te mają charakter zbiorczy i anonimowy. Anonimowe dane eksploatacyjne mogą być dostępne dla podmiotu udostępniającego usługę do ich wygenerowania (np. Google).
5. Na stronie internetowej OSCOR.pl mogą występować odnośniki do innych stron internetowych i treści dostępnych poza stroną administratora. OSCOR wskazuje, że po przejściu na te strony, użytkownik powinien zapoznać się z polityką prywatności tych stron. Dane gromadzone przez te podmioty podlegają politykom prywatności przyjętym przez te podmioty.
6. OSCOR może przekazywać zanonimizowane dane statystyczne swoim partnerom, klientom lub kontrahentom.
6. JAK DŁUGO DANE BĘDĄ PRZECHOWYWANE PRZEZ ADMINISTRATORA?
1. Dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do wykonania umowy, a po tym okresie przez czas oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń, umożliwienia skorzystania z uprawnień związanych z rękojmią dla dostarczonych towarów i usług, lub do czasu cofnięcia określonej zgody.
2. Przechowujemy dane osobowe dla celów marketingowych do momentu wniesienia przez użytkownika, którego dane dotyczą sprzeciwu wobec takiego przetwarzania lub cofnięcia zgody na przetwarzanie - nie dłużej jednak niż przez okres 10 lat.
3. W celu rozliczalności tj. udowodnienia przestrzegania przepisów dotyczących przetwarzania danych osobowych OSCOR.pl będzie przechowywać dane przez okres, w którym OSCOR zobowiązany jest do zachowania danych lub dokumentów je zawierających dla udokumentowania spełnienia wymagań prawnych i umożliwienia kontroli ich spełnienia przez organy publiczne.
7. PRZEKAZYWANIE DANYCH POZA EUROPEJSKI OBSZAR GOSPODARCZY I INFORMACJE KOŃCOWE
1. OSCOR może zlecać wykonanie poszczególnych usług i zadań wyselekcjonowanym usługodawcom mającym siedzibę poza Europejskim Obszarem Gospodarczym, w szczególności dostawcom usług IT w oparciu o odpowiednie zabezpieczenia prawne, którymi są standardowe klauzule umowne ochrony danych osobowych, zatwierdzone przez Komisję Europejską.
2. OSCOR informuje, że w oparciu o pozyskane dane mogą być kierowane do osoby fizycznej korzystającej z usług OSCOR spersonalizowane informacje handlowe związane z produktami lub usługami OSCOR jak również sugestie tworzone w oparciu o pozyskane dane (np. sugestie produktów na podstawie historii zakupów użytkownika) Takie działania odbywają się w sposób zautomatyzowany za pomocą dostępnych narzędzi marketingowych lub analitycznych. Skorzystanie przez daną osobę z takich spersonalizowanych informacji handlowych lub sugestii jest dobrowolne.
VIII. Postanowienia końcowe
1. Regulamin określa zasady zawarcia i wykonania umowy sprzedaży towarów znajdujących się na stronie Sklepu.
2. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Sprzedawcą OSCOR Robert Zaorski.
3. Regulamin dostępny jest dla wszystkich Klientów w wersji elektronicznej na stronie Sklepu http://www.oscor.pl
4. Do korzystania ze Sklepu niezbędne jest posiadanie urządzeń pozwalających na dostęp do Internetu oraz przeglądarki zasobów internetowych umożliwiającej wyświetlanie stron www, a także podanie adresu e-mail umożliwiającego przesłanie informacji dotyczących realizacji zamówienia.
5. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego, Ustawy z dnia 02.03.2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
6. Właściciel sklepu zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu z zastrzeżeniem, iż zmiany w stosunku do konsumentów nie będą miały zastosowania do usług będących w trakcie wykonywania.
7. Regulamin określa zasady zakupów w sklepie. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.
8. W rozumieniu Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zabrania się kopiowania naszych zdjęć i innych materiałów autorskich, a jednocześnie uprzedzamy o odpowiedzialności za naruszenia norm prawnych wynikających z ww. aktu prawnego.